SRY BBY

Hej !

sry för dålig uppdatering men jag har inte hunnit !

I lördags så va ja me Wiktor typ å sen kom linnea ... vi hade jättekul :D haha wiktor å Linnea slog varandra typ hela tiden :D men sen kom några kompisar t min familj hem t oss å åt :) å Marcus ( deras barn ) å ja å wiktor å linnea drog ut på kvällen å va ute me några kompisar :D haha det va skit kul å alla typ kasta löv på varandra å putta in varandra i buskarna :D det kanske itne låter så kul men det var skit kul iallafall Men sen drog ja wiktor å linnea å marcus hem igen typ å snacka lite me alla andra :D Men nu sitter jag vi datan å har precis duschat å sånt :)
Jag har typ inte tagit några bilder i helgen så kan inte lägga ut några men nästa veccka kmr de bilder tror jag :)


Grattis Kalle , saknar dej sjukt mkt :'( <3




Kommentarer
Postat av: moa

lilla gubben väx upp

2010-04-15 @ 22:19:24
URL: http://mmooah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0