Världens gulligaste!

Detta inlägg tillägnar jag min fina vän. Hon har alltid funnits vid min sida och stöttat mig i alla svåra beslut. Jag tror att hon inte förstår hur mycket hon betyder för mig. Hennes ögon speglar hennes själ så vackert att mina ben skakar när jag ser henne. " Hennes kropp som rymmer hennes själ"- Ulf Lundell. Hennes ögon är som ögonen hos ett rådjur i skogen. Men hon gillar en annan kille. En kille som skiljer sig mycket från mig. Han har allt jag inte har. Konditionen, leendet, allt. "En tredjedel av mig går hem för en är hos dig och en är krossad"- Oskar Linnros. That's all.Peace.



Kommentarer
Postat av: Amanda

åh så gulligt inlägg! Undrar vem som har skrivit det :O

2010-08-07 @ 22:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0