Lilllördag

Hej Bloggen!
Onsdag idag. Solen skiner och jag känner mig ovanligt splitrad. Vet inte varför, kan ha o göra med att jag bråkar med en viss person som ej får nämnas in public så att säga men hon betyder endå inte ett jävla piss för mig längre. Jag ahr för första gången gjort slut med en vän. Mystiskt....
 Idag händer inte speciellt mycket förutom att jag ska träna och sedan styra upp mig själv med något slags hemma spa. Mor och far är på bauhaus hela kvällen så jag har huset för mig själv (fest) (not) Ska bara ta det lugnt och ladda upp inför helgen. Vissa laddar upp inför den kommande veckan , jag laddar tok mycket för helgen. På klädfronten står det still i inspiration så det blir mycket svart för tillfället. Fredag är det skolfotografering. FUCK hejdå ska dricka chailatte o bara vara .P




Min tränare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0